11 Aralık 2011

Part II

 

- Nerdeydin?
+ Mete ile Hakkı ustaya gittik.
- Çok mu önemliydi Hakkı usta? Bu akşam sende kalacağımı biliyordun.
+ Geldim işte Zeynep n'oluyoruz ya.
- Yok bişey.
- Neden programda arayan her kıza yazıyorsunuz?
+ Saçmalama ya.
- Ben mi saçmalıyorum? Sürekli her akşam seks muhabbeti yapan ben miyim? Yok sizinle yatmış mıydık? Yok bize gelin, yok yalarım.
+ Bu mu sence problem? Yani ondan başka bişey konuşmuyor muyuz?
- Konuşuyor musunuz?
+ İyi konuşmuyoruz.
- Ya babamla seni tanıştırsam. Sonra adam seni radyo da seni dinlese, ne derim ben?
+ Tanıştırma o zaman babanla, niye kasıyorsun ki!
-  Yaaa...!
- Tanıdığım en akıllı, en bilgili adamsın. Niye bunu harcıyorsun? Niye adam gibi kendini sağlama alacak bişey yapmıyorsun?
+ Haydaa. Başlangıçta yaptığım herşey sana heyecanlı geliyordu.
- Kitapların satmıyor, radyodan para almayı reddediyorsun, fotoğraf arada bi çekiyorsun. Niye adam gibi bişey yapmıyorsun 19 yaşında falan değilsin ki artık !?
+ Ben buyum kızım, hiç saklamadım. Sana hiç yalan söylemedim. Hiç değişmedim. Eğer memnun değilsen, eğer yani sana yetemiyorsam .. ''SİKTİRİP GİDERSİN!'' ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder